• Київ
    Київ
    (044) 384-15-88
    Щекавицька 30/39, оф.15
  • Львів
    Львів
    (032) 220-15-88
    Городоцька 174 оф.9
  • Одеса
    Одеса
    (048) 701-15-88
    Сегедська 18 оф.509
  • Дніпро
    Дніпро
    (056) 767-15-88
    Грушевського 59а оф.303
  • Харків
    Харків
    (057) 755-15-88
    Павлова 120/1 оф.714
  • Запорiжжя
    Запорiжжя
    (061) 708-15-88
    Новокузнецька 4 оф. 6/1
  • Івано-Франківськ
    Івано-Франківськ
    (034) 254-15-88
    Сахарова 34 оф. 6
  • Ужгород
    Ужгород
    (031) 245-15-88
    Швабська 57 оф. 6
  • Луцьк
    Луцьк
    (033) 220-15-88
    Винниченка 26 оф. 101

Безкоштовна лінія
0 800 75 15 88

0 800 75 15 88
Київ
(044) 384-15-88
Щекавицька 30/39, офіс 15

Львів
(032) 220-15-88
Городоцька 174, офіс 9

Одеса
(048) 701-15-88
Бугаївська 35, офіс 712В

Дніпро
(056) 767-15-88
М.Грушевського 59а, офіс 311

Харків
(057) 755-15-88
Академіка Павлова 120, офіс 33

Запоріжжя
(061) 708-15-88
Новокузнецька 4, офіс 6/1

Івано-Франківськ
(034) 254-15-88
Сахарова 34 оф. 6

Ужгород
(031) 245-15-88
Швабська 57 оф. 6

Луцьк
(033) 220-15-88
Винниченка 26 оф. 101

Ел. пошта
office@euro-house.kiev.ua
  • Головна
  • Проектування магазинів і торговельних центрів

Проектування магазинів, торговельних центрів і супермаркетів

Специфіка проектування магазинів і торговельних центрів відрізняється від інших типів проектування громадських будівель. В даному випадку крім дотримання обов'язкових норм безпеки, пов'язаних з перебуванням великої кількості людей в приміщенні, якісний проект магазину або торговельного центру повинен забезпечувати рентабельність закладу

shop project min

Залишити заявку

Перед початком безпосередньої роботи над проектом торговельного центру з дотриманням всіх необхідних стандартів і норм проектування ретельну увагу слід приділяти попередній підготовці та аналізу непрямих факторів, що впливають на прибутковість магазину.

Йдеться про зручне розташування торговельного центру або супермаркету в структурі транспортної мережі або міської забудови, легкість доступу пішоходів та автомобілів до закладу, видимість і візуальну впізнаваність майбутньої торгової будівлі і т.д.

У числі інших робіт з проектування магазину або торговельного центру обов'язково виконується експертна оцінка архітектурного проекту торгового закладу та аналіз бізнес-плану будівництва. Тому в роботі з проектування торговельного центру беруть участь не тільки профільні фахівці АБ EURO HOUSE - архітектори, конструктори і проектувальники, - а й авторитетні маркетологи, технологи, дизайнери і товарознавці. Їх завдання - систематизувати рекомендації з проектування внутрішніх приміщень і розташування площ, які будуть здаватися в оренду.

Акценти та особливості проектування торговельного центру

При проектуванні прибуткового торговельного центру або магазину дуже важливо:

  • правильно розташувати і зорієнтувати заклад на місцевості, зробити його впізнаваним і доступним;
  • грамотно визначити можливі обсяги і вірно направити рух купівельних потоків;
  • заздалегідь визначитися зі списком послуг, що надаватимуться та узгодити розширений перелік орендарів внутрішніх площ;
  • спроектувати внутрішню логістику, розробити схему площ під оренду та впорядкувати шляхи переміщення товарів по магазину;
  • якісно зонувати приміщення, розділивши торгові зали на товарні, сервісні, касові і промоушн-зони;
  • в технологічній частині торговельного центру або магазину - виділити місця для прийому і зберігання продукції, інженерні та адміністративні приміщення, цехи передпродажної підготовки товарів, холодильні камери та інші необхідні приміщення;
  • продумати та спроектувати загальну логістику і розташування під'їзних шляхів до торговельного центру, запланувати парковку достатнього розміру і продумати схеми транспортних потоків навколо закладу;
  • розробити привабливий та впізнаваний зовнішній і внутрішній дизайн й освітлення закладу.

supermarket project min

Проектування торговельно-розважальних комплексів

Найбільш складне завдання, що стосується проектування торговельних приміщень і магазинів, - підготовка прибуткового проекту торговельно-розважального комплексу. Потрібно розуміти, що в подібних закладах під торгові точки й орендовані продажні площі має відводитися не більше 70% торговельних залів. Всі інші приміщення повинні бути використані для розважальних цілей, ресторанних зон, фудкортів і додаткових послуг з обов'язковою звукоізоляцією розважальних зон.

Інший важливий принцип, що стосується проектування всіх торговельних центрів і супермаркетів, але у випадку з ТРЦ виходить на основний план звучить так: «немає парковки - немає торгівлі». Грамотний проект паркінгу в даному випадку повинен враховувати всі можливі схеми і напрямки заїзду і виїзду з території торговельного закладу, а площа парковки повинна без проблем справлятися з піковими навантаженнями.

Ще один важливий критерій правильного проектування торговельно-розважальних комплексів стосується схеми розміщення внутрішніх магазинів. Так, найбільш відвідувані торгові точки слід розміщати не біля входу, а в глибині торговельного центру, щоб направити покупців всередину багатоповерхового комплексу.

Залишити заявку

Заявка

Заповніть заявку і найближчим часом з вами зв`яжеться наш консультант, для уточнення інформації.

Неверный ввод Неверный ввод Please specify your email address.

ЄвроХауз входить до Групи Компаній «Санрайз Груп»

Введіть ім'я
Введіть email
Неверный ввод
{captcha:body} {captcha:validation}

Київ

(044) 384-15-88

Львів

(032) 220-15-88

Дніпро

(056) 767-15-88

Одеса

(048) 701-15-88

e-mail

info@eurohouse.ua

  Розділ для ЗМІ

Розрахунок проекта

залиште ваш телефон і наші співробітники зв'яжуться з вами для уточнення деталей

Будь ласка, повідомте нам своє ім'я
Місце будівництва
Неверный ввод
Please let us know your email address.
Виберіть технологію
Неверный ввод
Please let us know your message.
Неверный ввод